Beleid
Beleid voor behandeling in de salon.
Inklapbare content
Afspraak annuleren
De afspraak kan kosteloos geannuleerd of gewijzigd worden tot 24 uur* voor de afspraak.
Bij een annulering binnen 24 uur zijn wij genoodzaakt 50% van de behandelprijs in rekening te brengen. Wanneer dit betaald is, kan een nieuwe afspraak gemaakt worden.
*Dit geldt niet voor cursussen
No Show
Bij het niet op komen dagen op de afspraak, zonder dit vermeld te hebben, zijn wij genoodzaakt 50% van de behandelprijs in rekening te brengen. Wanneer dit betaald is, kan een nieuwe afspraak gemaakt worden.
72 uur garantie
Heb je een klacht over de wimper extensions? Meld dit dan binnen 72 uur, dan kunnen wij de wimper extensions kosteloos verwijderen of fixen. Wij geven geen geld terug.
Wanneer raden wij extensions af?
Wij raden het af wimper extensions te nemen als je last hebt van een van de volgende problemen:
- Glaucoom
- Cataract
- Hele droge ogen
- Overtollig traanvocht
- Rode ogen (oogontsteking)
- Diabetische retinopathie
Mocht je bang zijn dat je een allergische reactie krijgt, kun je een testset nemen. Lees hier meer over in het mapje hieronder.
Testset bij mogelijke allergie
Mocht je bang zijn een allergische reactie te krijgen, bieden we een testset aan. De kosten hiervoor bedragen €10. Bij een testset worden een aantal wimper extensions bevestigd, maar deze zullen amper zichtbaar zijn. Mochten je ogen hier niet goed op reageren, wordt de testset kosteloos weer verwijderd.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor allergische reacties.
Refund
Je betaalt voor de tijd, de producten en andere kosten die worden gemaakt om je behandeling goed uit te kunnen voeren.
Er wordt om welke reden dan ook nooit een restitutie verleend voor diensten. Ben je ontevreden over je behandeling, neem dan binnen 72 uur na je afspraak contact met ons op om je klacht of zorgen te bespreken.
Wij zullen ons best doen om je klacht te verhelpen.
Te laat voor de afspraak
Indien je te laat komt, laat het ons weten via een belletje of berichtje.
Vanaf 15 minuten te laat is het niet meer haalbaar om je verder te helpen, waardoor je je aanbetaling kwijt bent en een nieuwe afspraak dient in te plannen.
Beleid voor bestellingen op de webshop.
Inklapbare content
Retourneren
Retourneren is mogelijk binnen 30 dagen na het moment van ontvangst.* Om een product te retourneren, dient het in de staat te zijn als de staat waarin u het product heeft ontvangen. Ook dient het geretourneerd te worden in de originele verpakkingen. Voor het terugsturen van een product wordt verwacht dat u zelf een verzendlabel aanmaakt. Voor meer vragen of hulp kunt u terecht bij de klantenservice.
*M.u.v. wimper lijm en digitale producten.
Verzending
Wij streven er naar bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden. Echter, zou het voor kunnen komen dat dit wat vertraagt. Dit laten wij u dan weten in een e-mail.
Pakket vertraagd of kwijt?
U ontvangt op moment dat de bestelling verstuurd is een track & trace. Mocht het gebeuren dat de pakketdienst het pakket kwijtraakt of de levering vertraagd, is dit niet onze verantwoordelijkheid. Wel doen wij er alles aan om dit op te lossen met u en de pakketdienst.
Pre-orders
Pre-orders zijn producten die momenteel niet op voorraad zijn, maar ieder moment op voorraad kunnen komen, en op dit moment direct verzonden worden. Bestellingen die pre-order producten bevatten worden verzonden op moment dat het product weer op voorraad is. Mocht u de producten die op voorraad zijn eerder te willen ontvangen dan het pre-order product, dient u aparte bestellingen te plaatsen.